Des de l’associació s’ha demanat al districte «vigilància policial permanent» i que es sigui inflexible amb els «camions de gran tonatge que aparquen sobre les voreres», causants del moviment de les rajoles. En alguns punts es col·locaran pilones, però no a tots; «confiem en el civisme dels veïns» diu Martínez.
Abans de la festa que els veïns celebren el diumenge al matí «tot estarà en perfecte estat», ja que les constructores encarregades de les obres enllesteixen la urbanització i la neteja de l’entorn a tota velocitat.
Accessos perillosos
Els conductors que circulen pels laterals de la Gran Via ja han començat a notar l’aparició de trams perillosos en la nova urbanització. Es refereixen especialment al creuament del Trambesòs, a l’alçada de la plaça de les Glòries, un punt molt estret on hi conflueixen les vies del tramvia i els vials de la Gran Via. Precisament ahir es van dur a terme les proves de circulació sense passatge de la línia T5, que s’inaugurarà per la Mercè, amb cinc noves estacions entre la plaça de les Glòries fins el Besòs. Ahir els operaris s’afanyaven a enllestir els entorns de les noves estacions: La Farinera, Can Jaumandreu, Espronceda, Sant Martí de Provençals i Besòs. Els vehicles també hauran de tenir cura als accessos al tronc central de la Gran Via des dels laterals, ja que a zones com Selva de Mar, el carril d’incorporació és molt limitat i amb poca visibilitat.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios