L’aigua provoca que la via es converteixi en una pista de gel pels motoristes i incrementi el risc d’accident. Des dels serveis de manteniment de l’Ajuntament asseguren que es fan inspeccions periòdiques del túnel. I s’hi han fet diverses actuacions com la col·locació de plaques al sostre per reduir les filtracions. El RACC va assegurar ahir que està analitzant el túnel.
La filtració natural del terreny genera una gran quantitat d’aigua que es canalitza per conductes que voregen el túnel. Una de les raons per les quals hi ha bassals és que alguna canal hauria quedat embossada, segons els serveis de manteniment.
Al túnel, direcció Padilla-Horta, també hi ha un gran sot mal asfaltat que fa que els motoristes quan circulen per aquest tram trontollin.
Més de 640 accidents de moto
El 2005 el nombre de motos implicades en accidents de trànsit a Barcelona van pujar fins els 3.746 (un 21% més que l’any anterior). L’increment d’accidents de motos té una relació directa amb l’augment de matriculacions d’aquests vehicles a la ciutat. El parc de motocicletes de Barcelona és un dels més elevats d’Europa. L’any passat també es van registrar 541 accidents de conductors de ciclomotors i on només s’hi va veure involucrat el seu vehicle.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios