Comunitat Valenciana

El II Palo Market Fest València reuneix més de 100 artistes, 200 expositors i 30 foodtrucks

  • La iniciativa naix amb la vocació d'atraure tots els públics i connectar el talent local amb el de ciutats com València, Barcelona i Madrid.
  • Torna amb una programació musical molt més àmplia, una cuidada selecció de 200 dissenyadors i la Gourmet Street Food.
  • Deu startups de la ciutat mostraran el seu talent en diversos stands gràcies a la Xarxa VIT Emprèn de l'Ajuntament de València.
Cartell II Palo Market Fest
Cartell II Palo Market Fest
Palo Market Fest
Cartell II Palo Market Fest

La segona edició del Palo Market Fest València (PMFEST) tornarà els pròxims 26, 27 i 28 de maig als Jardins de Vivers de la ciutat amb més de 100 artistes, 200 creadors i 30 foodtrucks.

D'esta manera, el certamen, que compta amb el suport d'Aperol Spritz, "es consolida a València com el festival itinerant més ambiciós de la ciutat que naix amb la vocació d'atraure tots els públics i connectar el talent local amb el de ciutats com Barcelona i Madrid convertint-se en una innovadora plataforma cultural", destaquen els seus impulsors a través d'un comunicat.

Després del "gran acolliment" de PMFEST a València la passada primavera, amb una assistència de 35.000 persones, el festival torna amb una programació musical molt més àmplia i una cuidada selecció de 200 dissenyadors. Palo Market Fest àmplia esta edició la seua programació amb més de 100 artistes i 50 hores de música en directe en tres escenaris en els quals coincidiran músics de diferents nacionalitats.

En l'Aperol Spritz coincidiran grups valencians entre els quals destaquen Polock, amb el seu tercer treball 'MagneticOverload'; MidiDrops, que barretja artistes de l'escena barcelonina i valenciana, per a oferir sessions de música experimental que busca fusionar ritmes electrònics amb l'escena del jazz; o Funk Extended Session, una banda creada ex profeso per al Festival; Marinah, l'exvocalista d'Ojos de Brujo amb el seu característic to alegre, rumber i combatiu; Satarra, la cantautora que portarà des de Cleveland el millor funk dels 60 i 70 o el nord-americà Caleb Gore, que ens traslladarà a les més pures influències del pop, soul i blues de Carolina del Nord.

En l'escenari Ambar se citaran grups de la talla de Santero i Los Muchachos, que amb el seu nou disc 'Ventura' oferiran un rock reposat de primer nivell; AupaQuartet amb el seu so inspirat en el Jazz, el Funk, el So Cubà o el Flamenc; grups que, com Twise, irrompen en l'escena per a presentar creacions transgressores repletes de beates i grooves; així com els grups valencians amb major projecció en l'escena nacional com Gener o Jonhy B. Zero.

L'escenari Dj's Corner, comptarà amb una programació Nonstop amb Hal 9000, Spaceman, Eduardo Guillot, Toxicosmos, TristanSmag, Paco Plaza, Depanachi o Henry Holzwarth entre altres.

Gourmet Street Food

Les noves tendències gastronòmiques estaran representades per 30 de les millors foodtrucks. Un espai en el qual degustar cuina creativa, alimentació saludable, cuina vegana i vegetariana, producte de proximitat i productes gourmet de qualitat.

Destaquen els perfectes maridatges de Torres amb El Colmado de la Lola; la recepta de roba vella de la Cubañola; les mandonguilles tradicionals de Mandonga, o la mel natural i pura de Sa Mel, entre altres.

L'oferta cultural es completa amb una cuidada selecció de més de 200 dissenyadors, creadors i artesans alineats amb les tendències artístiques més avançades i transgressores que promouran valors com el consum responsable, el comerç just i el respecte al medi ambient.

Per la seua banda, la Regidoria d'Ocupació i Emprenedoria de l'Ajuntament de València, a través de la Xarxa VIT Emprèn, ha seleccionat 10 startups de la ciutat per a mostrar el seu talent amb diversos stands en el festival.

Tendències urbanes

Palo Market Fest recuperarà també l'esperit dels llegendaris mercats urbans integrant les últimes tendències, l'exposició de bicicletes vintage restaurades de 014Cycles, a més dels skaters o surfers més innovadors.

Per a aquells que volen anar a l'última, Levi's oferirà la possibilitat de customizar les seues peces favorites de Levi's de la mà dels seus experts tailors i de manera gratuïta amb brodats, trencats, pegats, pins o tachuelas.

Palo Market Fest, amb l'objectiu de portar el festival més enllà de les seues fronteres físiques, organitzarà al costat de Vueling una exposició de cinc jóvens fotògrafs valencians (Jonathan Segade, Laura Silleras, Dani Caparrós, Emilio Chulià i Iván Sanchís) amb l'objectiu de posar en valor la mirada més jove i la cerca de la bellesa d'una ciutat com València. Tots ells participaran en un concurs en el qual el fotògraf guanyador podrà fer-se amb 1.000 euros en viatges.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento