Així s'ha pronunciat Bonig en declaracions als mitjans en les Corts en ser preguntada sobre les manifestacions de Catalá, qui va considerar que hi havia hagut un "poc d'exageració quant a la importància estratègica del Corredor Mediterrani de mercaderies en termes quantitatius i sabent qui és el responsable d'operar".
"Els que vam estar allí vam veure en quin context es va fer", ha dit, per a agregar que el Corredor Mediterrani "és una infraestructura prioritària, no solament per a la Comunitat Valenciana, sinó per a tota Espanya" i així ho demostren els 13.000 milions invertits.
Bonig ha explicat que el ministre va assenyalar que "efectivament entre Vandellós i Castelló hi ha hagut retards perquè es va haver de canviar el projecte a petició dels empresaris, tant catalans com a valencians", una realitat que segons ha dit ella mateixa va viure com a consellera d'Infraestructures en el seu moment.
A més, ha agregat que el Ministeri de Foment va remetre una carta a tots els empresaris perquè establiren "demandes de solc a l'efecte d'anar programant el trànsit del Corredor Mediterrani i solament va contestar Ford Espanya".
"El PP ha apostat i anem a seguir apostant a la Comunitat Valenciana i en el Govern, que a ningú li càpia el menor dubte", ha incidit.
No obstant açò, ha demanat que el Consell es pronuncie i manifeste la seua opinió sobre el fet que la Mesa del Corredor Mediterrani catalana haja "establit que el tram Vandellós-Castelló estiga per a 2020". "Com que per a 2020? No he escoltat ningú defendre els interessos valencians", ha puntualitzat Bonig, que també ha subratllat que "han demanat un tercer carril per a unir els ports de Barcelona i Tarragona amb el Cantàbric".
"Eixe projecte va nàixer de la Comunitat Valenciana" per a unir els ports valencians amb el Cantàbric i espera, ha dit, que el Consell baralle per açò.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios