Sastre destaca'l llabor de Riopedre en favor de la educación asturiana y pide que la so situación s'esclare pronto

El conseyeru d'Educación d'Asturies, Herminio Sastre, destacó esti llunes en Llangréu'l llabor realizáu pol anterior responsable de la conseyería, José Luis Iglesias Riopedre, en favor de la educación asturiana.

El conseyeru d'Educación d'Asturies, Herminio Sastre, destacó esti llunes en Llangréu'l llabor realizáu pol anterior responsable de la conseyería, José Luis Iglesias Riopedre, en favor de la educación asturiana.

"Sería importante que separáremos la situación na que ta nesti momentu d'esti impulsu, del esfuerzu que fizo pola educación", señaló l'actual conseyeru, que mostró'l so deséu de que la situación na que s'alcuentra'l so antecesor, en prisión provisional pol casu Marea, "se resuelva cuanto antes".

Sastre calcó en que se trata d'una persona que fizo "un esfuerzu importante" pola educación, tal como-y tresmiten, plantegó, "funcionarios que trabayaron muncho tiempu con él y munchos docentes". El conseyeru reconoció de fechu qu'espera que "lo primero posible l'ex conseyeru, na midida na qu'actúe la xusticia, puea volver a casa y les coses puean esclarase".

El responsable autonómicu d'Educación tamién recordó qu'Iglesias Riopedre ye un home "de 72 años y ta na situación na que ta", anque mostró'l so "respetu" poles decisiones que tome la xusticia nesta operación. Saste añadió que "colaboraremos cola xusticia pa que cuanto antes", puea ponese lluz sobre los fechos asocedíos.

El consejero de Educación ha hecho estas declaraciones antes de inaugurar la escuela de 0 a 3 años de Riaño, en Langreo. El centro Garabatos cuenta con unas 50 plazas y fue construido con financiación regional y de los presupuestos municipales de Langreo. En el acto de visita final a las obras la alcaldesa, Esther Díaz, ha recordado la importancia de este tipo de instalaciones para ayudar a conciliar la vida laboral y familiar de los padres y madres de los niños pequeños.

El conseyeru d'Educación fizo estes declaraciones antes d'inaugurar la escuela de cero a trés años de Riañu, en Llangréu. El centru Garabatos cuenta con unes 50 places y construyóse con financiación rexonal y de los presupuestos municipales. Nel actu de visita final a les obres l'alcaldesa, Esther Díaz, recordó la importancia d'esti tipu d'instalaciones p'ayudar a conciliar la vidal llaboral y familiar de los padres y madres de los neños pequeños.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento