Una de les conclusions és que els ciutadans valoren positivament el to emotiu i didàctic utilitzat pel SCT a la darrera campanya publicitària, però proposa incrementar el nivell de duresa de les campanyes per conscienciar l’espectador.
La consellera d’Interior, Montserrat Tura, a l’apertura de les jornades, va admetre que «s’està molt lluny del lloc desitjat», tot i que les campanyes de publicitat contribueixen a disminuir la sinistralitat a les carreteres.
Més impactants
Els creatius de l’agència que ha fet la darrera campanya de trànsit, en aquest sentit, van admetre que cal trobar vies impactants «que arribin al cor dels espectadors.
El director del SCT, Rafael Olmos, va considerar «un continu d’encerts» tot el que s’ha fet fins ara perquè ha permès reduir els accidents.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios