Trànsit estudia endurir el to de les campanyes per prevenir accidents

Anuncis suaus. Si es compara el to que utilitza la Direcció General de Trànsit a Espanya amb els missatges que llança el Servei Català de Trànsit (SCT) a les campanyes publicitàries per prevenir els accidents, els de Catalunya són molt més suaus.
A la Jornada de Publicitat i Seguretat Viària celebrada ahir a Barcelona es va presentar un estudi pioner sobre les tendències que actualment hi ha en l’àmbit internacional en matèria de creativitat de seguretat viària.

Una de les conclusions és que els ciutadans valoren positivament el to emotiu i didàctic utilitzat pel SCT a la darrera campanya publicitària, però proposa incrementar el nivell de duresa de les campanyes per conscienciar l’espectador.

La consellera d’Interior, Montserrat Tura, a l’apertura de les jornades, va admetre que «s’està molt lluny del lloc desitjat», tot i que les campanyes de publicitat contribueixen a disminuir la sinistralitat a les carreteres.

Més impactants

Els creatius de l’agència que ha fet la darrera campanya de trànsit, en aquest sentit, van admetre que cal trobar vies impactants «que arribin al cor dels espectadors.

El director del SCT, Rafael Olmos, va considerar «un continu d’encerts» tot el que s’ha fet fins ara perquè ha permès reduir els accidents.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento