La campanya de Nadal arrenca amb força, almenys, pel que fa a possibles gangues. Els botiguers, que han tingut un 10% menys de vendes aquest any (fins un 40% menys en els mobles o un 20% menys en electrodomèstics) van anunciar ahir una ofensiva «molt agressiva» d'ofertes i preus, amb promocions i descomptes del «10%, 20% i 30%» per captar tant al consumidor amb poder adquisitiu com aquell que ha notat més la crisi en la seva butxaca.
N'hi ha molt, de tots els productes, i l'oferta comercial és molt favorable al consumidor
«Estem tots amb ganes de vendre», va reconèixer ahir a
20 minutos Miguel Ángel Fraile, secretari general de la Confederació del Comerç de Catalunya, «n'hi ha molt, de tots els productes, i l'oferta comercial és molt favorable al consumidor». Els comerciants fan al Nadal fins el 20% de les vendes de tot l'any i han apostat per oferir preus més atractius que el Nadal passat.
Divendres, comença el període d'encesa de llums nadalencs, segons va anunciar ahir la Generalitat, i els ajuntaments poden autoritzar un màxim de 168 hores de funcionament de l'enllumenta. A Barcelona, s'ha decidit potenciar les llums al carrer per combatre el pessimisme.
Segons un estudi presentat ahir per UGT, fet en base a la informació recollida als punts de venda, 9 de cada 10 comerços no ampliaran la plantilla per Nadal. Els primers nou mesos ja s'han perdut 12.888 llocs de treball. Segons el sindicat, els empleats acumularan fins a 50 hores extres, cosa que multiplicarà les baixes mèdiques. Les botigues recorreran a amics i familiars.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios