Comunitat Valenciana

DOCA obri a Madrid la seua primera 'flagship store' a Espanya amb 300 m2 de mobiliari de cuina d'alta gamma

  • DOCA, firma valenciana especialitzada en el disseny i fabricació de cuines i armaris d'alta gamma, s'instal·la a Madrid amb el seu punt de venda de referència d'Espanya, la seua primera 'flagship store', amb més de 300 metres quadrats per a mostrar les últimes creacions a distribuïdors i clients particulars internacionals.
Primera 'flagship' de la marca a la capital
Primera 'flagship' de la marca a la capital
DOCA - Archivo
Primera 'flagship' de la marca a la capital

Es tracta d'un nou concepte de 'botiga-showroom' a manera d'"aparador insígnia" de la marca. Està en la zona "més exclusiva" del barri de Cuatro Caminos de la capital i pretén reflectir el seu ADN: qualitat, innovació, flexibilitat, elegància i personalització, destaca la companyia en un comunicat.

A punt de complir quatre dècades, DOCA obri les portes del seu primer punt de venda a Madrid amb la voluntat de comptar amb una extensió de les seues modernes instal·lacions a Ulldecona (Tarragona) i instaurar un 'hub' en la capital on rebre clients i distribuïdors.

L'obertura s'emmarca en el procés d'internacionalització emprès pels socis -José Luis Castells, director general i creatiu, i José Montañés, director comercial i d'expansió- en els últims anys. DOCA ha obert recentment en mercats com Austràlia, Sud-àfrica, la Xina, l'Iran i l'el Líban.

En aquest context, preveu incrementar el percentatge actual d'exportació dels seus productes (54%) fins a arribar al 70% i consolidar la seua posició a Espanya per a arribar a àrees geogràfiques en les quals no està present.

La firma de Vinaròs (Castelló) ho veu com un pas estratègic en la consolidació del seu posicionament com a "referent nacional i internacional" en el sector del disseny de mobiliari de cuina i armaris d'alta gamma.

CENTRE NEURÀLGIC

Els seus objectius són afermar la presència i estratègia comercial mitjançant un centre neuràlgic connectat amb l'exterior, a més de presentar els seus últims i avantguardistes conceptes de cuina, basats en l'harmonia, la integració dels espais, la comoditat i l'anticipació a les necessitats de l'usuari.

Sota aquest prisma, la 'botiga-showroom' busca mostrar les possibilitats de les cuines de l'ensenya, que dissenya i produeix en diversos estils, mesures i configuracions i "centenars de materials i acabats estudiats i testats". A més de portar a Madrid algunes de les novetats presentades en la Milan Design Week i Eurocucina 2018, inclou arquitectura, interiorisme i gastronomia.

La idea original del projecte està concebuda i desenvolupada per l'equip intern de la companyia. Al costat del modele Magma Ata, el 'showroom' acull altres cinc models de cuina d'alta gamma: Fuste Eucalipto, 'Luxury Stone, Tiznar Stamp, New Factory i Step Nogal Matige, així com el vestidor Max realitzat en cuir, pell i vitrines.

Aquesta 'flagship store' arriba després de les dos primeres posades de llarg de DOCA a Milà (Itàlia) en 2016 i 2018 i abans del seu previsible aterratge en Eurocucina 2020, amb la mirada posada en el mercat internacional per a fer-se un lloc en "primera línia europea del disseny i la fabricació de mobiliari de cuina de gamma alta".

Mostrar comentarios

Códigos Descuento