Es tracta d'un nou concepte de 'botiga-showroom' a manera d'"aparador insígnia" de la marca. Està en la zona "més exclusiva" del barri de Cuatro Caminos de la capital i pretén reflectir el seu ADN: qualitat, innovació, flexibilitat, elegància i personalització, destaca la companyia en un comunicat.
A punt de complir quatre dècades, DOCA obri les portes del seu primer punt de venda a Madrid amb la voluntat de comptar amb una extensió de les seues modernes instal·lacions a Ulldecona (Tarragona) i instaurar un 'hub' en la capital on rebre clients i distribuïdors.
L'obertura s'emmarca en el procés d'internacionalització emprès pels socis -José Luis Castells, director general i creatiu, i José Montañés, director comercial i d'expansió- en els últims anys. DOCA ha obert recentment en mercats com Austràlia, Sud-àfrica, la Xina, l'Iran i l'el Líban.
En aquest context, preveu incrementar el percentatge actual d'exportació dels seus productes (54%) fins a arribar al 70% i consolidar la seua posició a Espanya per a arribar a àrees geogràfiques en les quals no està present.
La firma de Vinaròs (Castelló) ho veu com un pas estratègic en la consolidació del seu posicionament com a "referent nacional i internacional" en el sector del disseny de mobiliari de cuina i armaris d'alta gamma.
CENTRE NEURÀLGIC
Els seus objectius són afermar la presència i estratègia comercial mitjançant un centre neuràlgic connectat amb l'exterior, a més de presentar els seus últims i avantguardistes conceptes de cuina, basats en l'harmonia, la integració dels espais, la comoditat i l'anticipació a les necessitats de l'usuari.
Sota aquest prisma, la 'botiga-showroom' busca mostrar les possibilitats de les cuines de l'ensenya, que dissenya i produeix en diversos estils, mesures i configuracions i "centenars de materials i acabats estudiats i testats". A més de portar a Madrid algunes de les novetats presentades en la Milan Design Week i Eurocucina 2018, inclou arquitectura, interiorisme i gastronomia.
La idea original del projecte està concebuda i desenvolupada per l'equip intern de la companyia. Al costat del modele Magma Ata, el 'showroom' acull altres cinc models de cuina d'alta gamma: Fuste Eucalipto, 'Luxury Stone, Tiznar Stamp, New Factory i Step Nogal Matige, així com el vestidor Max realitzat en cuir, pell i vitrines.
Aquesta 'flagship store' arriba després de les dos primeres posades de llarg de DOCA a Milà (Itàlia) en 2016 i 2018 i abans del seu previsible aterratge en Eurocucina 2020, amb la mirada posada en el mercat internacional per a fer-se un lloc en "primera línia europea del disseny i la fabricació de mobiliari de cuina de gamma alta".
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios