La nova matèria tindrà uns continguts a cavall entre les àrees de llengua, arts visuals i plàstica i ciències socials, i englobarà propostes com l’anàlisi de missatges publicitaris, cinematogràfics i televisius, la comprensió del llenguatge informatiu i l’ús de fonts d’informació diferents.
A través dels projectes didàctics Aprendre a mirar, Com veure la televisió? i Cine en curs es vol aconseguir que els estudiants siguin receptors «actius, autònoms i informats» dels missatges de cine i de la televisió.
Implicació de la família
Fer entendre els continguts que als nens els ofereixen els mitjans de masses no és exclusiva del centres escolars, segons la consellera, que considera que la participació de les famílies és «primordial», ja que han de potenciar els bons hàbits per consumir de forma responsable el que la petita i la gran pantalla els ofereix.
La consellera d’Educació espera que en el futur el projecte es podrà extendre a altres centres educatius.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios