El problema al transport urbà és el contrast de temperatures entre les andanes i parades (amb 30 ºC) i l’interior dels combois i busos (fins a 23 ºC).
La situació a Renfe és més problemàtica perquè les estacions tenen més superfície i és fàcil superar els 30 ºC a Plaça Catalunya. A Ferrocarrils de la Generalitat la sensació de xafogor minva amb les mampares de protecció, però, tot i així, supera, els 31ºC.
Digue’ns
... a quin transports passes fred i a quin massa calor
Explica-ho a...
e-mail l noesven@20minutos.es o a www.20minutos.es
11:08 BUS 58. Entre Pl. Catalunya–Av. Tibidabo. Medició sota l’aire condicionat a Pl. Universitat.
11:27 BUS 14. Pl. Bonanova–Vila Olímpica. De les medicions més fredes detectades.
12:15 BUS 63. La temperatura no està sincronitzada. Amb finestres obertes i l’aire posat.
12:25 BUS 63. En 10 minuts la temperatura ambient es dispara després de tancar la finestra.
13:15 METRO LÍNIA 1. La sensació de xafogor a l’andana d’Universitat és angoixant.
13:18 METRO L1. Direcció Bellvitge. La temperatura cau quasi cinc graus dins dels combois.
13:30 METRO L5. Cornellà–Horta. L’ambient es manté a l’entorn dels 25 ºC a tots els trens.
13:48 METRO L2. Pep Ventura–Paral·lel. L’ambient oscil·la fins els 25,8 ºC.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios