Bakker que participa a Barcelona de les II Jornades Internacionals de Premsa Gratuïta, va destacar que el 20% del total de la premsa europea és gratuïta i que en els últims deu mesos han nascut 30 noves capçaleres, mentre que la premsa de pagament estàn en declivi.
No obstant, el mercat dels gratuïts està pròxim a la saturació no per falta de lectors, sinó d’anunciants. El professor Bakker també va dir que no creu que «hi hagi lloc per a un cinquè diari gratuït» a Espanya i que els joves estan avui més interessats en Internet que en la premsa de paper.
Gratis i pagament, cara a cara
Les II Jornades Internacionals de Premsa Gratuïta, organitzades per l’Associació Catalana de la Premsa Gratuïta (ACPG), es clouran avui amb la taula rodona en la què participaran els directors dels principals diaris de pagament i gratuïts de Barcelona. Anit, l’alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, va esperonar als editors de premsa gratuïta a continuar la tasca iniciada fa sis anys amb el pioner 20 minutos.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios