Ara per ara els usuaris del taxi només gaudiran d’una filmació de 12 minuts que intercala publicitat amb informació cultural i turística, però a la llarga podran connectar amb les emissions a temps real del que serà un nou canal d’informació, exclusiu per a taxistes.
10.300 potencials clients
El 95% de la flota de taxistes de Barcelona amb 10.300 vehicles, són autònoms que poden fer-se amb aquest sistema de forma totalment gratuïta si pertanyen a l’ATAC. Només hauran de recarregar una targeta digital amb nous missatges cada mes.
Tot i que la Generalitat ja ha homologat l’aparell, l’empresa Taxispots, impulsora de la iniciativa, resta a l’espera de la regulació de l’Institut Municipal del Taxi, qui dictarà les pautes sobre els anuncis publicitaris que s’han d’emetre dins els taxis.
Picabaralles polítiques
El portaveu del col·lectiu de taxistes ATAC, Esteban Moreno, va explicar ahir que el sistema "fa mesos que podia estar funcionant", però que ho van impedir "els representants d’ERC a l’Entitat Metropolitana del Transport".
Moreno va acusar directament a José Maria Goñi d’haver intentat impedir que l’Associació de Taxistes Autònoms rebés la concessió perquè "era un servei que volia donar ell, guanyant-hi diners".
Prova de la picabaralla política que ha desencadenat aquest petit aparell informatiu va ser la destacada, tot i que anunciada, absència del regidor portaveu de la Comissió de Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona, Francesc Narváez.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios