Els comercials que cada any representen les grans, mitjanes i petites empreses immobiliàries al Barcelona Meeting Point explicaven ahir, en el primer dia d’obertura al públic d’aquest saló, que el que busquen no és vendre propietats allà mateix, sinó informar. Es tracta de que «s’enduguin el catàleg a casa i allà facin els seus números», va explicar Rosa Maria Domingo, de l’empresa Buroservi, que ven cases a la Costa Brava. «Les vendes es rematen al despatx», va confirmar un altre comercial.
Constructores, promotores, bancs, asseguradores. Petites immobiliàries i gegants de la construcció. Tothom que tingui alguna cosa a dir sobre el potentíssim negoci immobiliari barceloní és aquests dies al Barcelona Meeting Point. Però el ciutadà del carrer, que no fa multimilionàries inversions ni aixeca grans promocions urbanístiques, també té el seu espai en el Saló Gran Públic. Qui estigui buscant un pis, una casa o un apartament a la platja pot accedir, en un sol espai, a desenes d’empreses interessadíssimes en vendre’ls-hi. Allà mateix també l’informaran de com finançar-lo o assegurar-lo. A més, entre els visitants que concertin una compra durant l’esdeveniment o en els sis mesos posteriors, participaran en el sorteig de 18.000 euros.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios