Segons CGT, els xofers de la Línia 5 van estar dos mesos tancant les portes dels trens nous «sense tenir visibilitat». Prova d’això, diuen, «és la immediata instal·lació de miralls retrovisors a les andanes» davant l’amenaça d’aturada del servei.
Per poder gaudir de total visió, bé a través de miralls o bé de les videocàmeres de circuit tancat, els trens han reprogramat la seva aturada a les estacions on hi circulen els nous combois «retardant la parada un metre i mig» per poder tenir visibilitat de les portes d’entrada a través dels miralls instal·lats a les andanes, segons representants de la CGT.
Càmeres amb retard
Sobre les càmeres instal·lades als laterals dels trens i que permeten visualitzar el tancament de les portes, TMB manté que es poden controlar des de la cabina del conductor i del centre de control. En canvi, els sindicats afirmen que la imatge arriba amb dos o tres segons de retard . Tot i així, tots coincideixen a lloar els nou sistema de seguretat a les portes, que evita colpejar a qui es queda enmig.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios