El Servei Català de Trànsit aposta per la circulació dels autobusos pel voral de les autopistes i vies d'entrada a Barcelona regulades a 80 km/h. Aquesta mesura ja s'aplica a altres ciutats europees i permet millorar el transport públic i, sobretot, el temps invertit a connectar els municipis, i descongestionar les vies. La B-23 és la primera car-retera escollida fins que estigui construït el carril Bus VAO.
Segons va matisar Pérez Moya, aquest carril segregat al voral «no podria arribar fins a Molins de Rei perquè la solució tècnica seria massa complexa». Però aquesta seria la manera de «millorar l'eficiència de les infraestructures que tenim» i aconseguir «descongestionar» una via molt saturada.
A hores d'ara, el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat ja està valorant que el carril reservat al bus de la Gran Via parteixi de Montgat, segons Pérez Moya. Trànsit advoca perquè el bus que circuli pel
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios