Abrir
Cerrar
Buscar
cargando ACCESIBILIDAD

Imputats quatre mossos per maltractaments

Acusats de trencar-li el braç a un detingut. Un jutge de Barcelona ha acordat mantenir imputats per un presumpte delicte de lesions quatre agents dels Mossos d’Esquadra que, suposadament, van propinar una pallissa a un detingut senegalès a la comissaria de Les Corts fins a trencar-li un braç.

El magistrat acorda seguir els tràmits per enviar a judici quatre dels agents que van ser reconeguts per la víctima i arxiva la causa per a tres mossos més que inicialment van declarar com a imputats.

Aquest cas, ocorregut a l’abril del 2006 als calabossos de la comissaria de Les Corts, va ser un dels que va portar a la divisió d’Assumptes Interns dels Mossos d’Esquadra a instal·lar càmeres ocultes a la zona de custòdia dels detinguts. La videovigilància va permetre gravar dos casos més de mals tractes que també està investigant actualment la justícia.

Segons la instrucció, que el jutge dóna per conclosa amb aquest acte, els agents imputats «van exercir força física» contra el senegalès, que estava detingut per presumpte tràfic de drogues, fins a produir-li una deformitat del braç esquerre i una fractura de l’húmer que van precisar tractament quirúrgic i ortopèdic.

Comentarios

Hemos bloqueado los comentarios y las correcciones de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.

Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios

Escribir comentario o corrección

3000 caracteres pendientes

Introduce el número de la imagen (Código de verificación para prevenir envios automáticos).

Código seguridad

Normas para comentar en 20minutos.es
  • Esta es la opinión de los internautas, no la de 20minutos.es.
  • No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
  • Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
  • Por favor, céntrate en el tema.
  • Normas y protección de datos