El magistrat acorda seguir els tràmits per enviar a judici quatre dels agents que van ser reconeguts per la víctima i arxiva la causa per a tres mossos més que inicialment van declarar com a imputats.
Aquest cas, ocorregut a l’abril del 2006 als calabossos de la comissaria de Les Corts, va ser un dels que va portar a la divisió d’Assumptes Interns dels Mossos d’Esquadra a instal·lar càmeres ocultes a la zona de custòdia dels detinguts. La videovigilància va permetre gravar dos casos més de mals tractes que també està investigant actualment la justícia.
Segons la instrucció, que el jutge dóna per conclosa amb aquest acte, els agents imputats «van exercir força física» contra el senegalès, que estava detingut per presumpte tràfic de drogues, fins a produir-li una deformitat del braç esquerre i una fractura de l’húmer que van precisar tractament quirúrgic i ortopèdic.


El PSOE pide una comisión sobre Bankia
La CE pone precio a retrasar el objetivo del déficit
Sigue en directo el amistoso entre España y Corea del Sur
La cripta de Elvis y un vestido de Amy Winehouse salen a subasta
Una familia de Madrid puede perder su casa por un préstamo de 6.000 euros
Rouco: "No es el Estado en el que sostiene a la Iglesia"




¡Sé el primero en hacerlo!