Amb la imatge de la reina de cors Ághata Ruiz de la Prada és com es presenta aquesta nova edició de la Shopping Night Barcelona. Sota la temàtica de la famosa pel·lícula Alícia en el país de les meravelles, la dissenyadora espanyola protagonitza la imatge del cartell i es descobreix com la anfitriona d'aquesta 7a edició de la festa de la moda de Barcelona.
L'esdeveniment, que tindrà lloc el pròxim 1 de desembre, entre les 20 hores i la una de la matinada, realçarà la història i la singularitat del Passeig de Gràcia, qualitats que l'han convertit en un dels eixos comercials més desitjats i exclusius del món de 1.400 metres de longitud i projectat fa gairebé 200 anys.
Per aquest motiu, l'edició d'enguany pren com a leitmotiv el món oníric que reflecteixen els llibres de Lewis Carroll per retre homenatge al Passeig de Gràcia, el carrer més transitat d’Espanya, amb una afluència de vianants de 35.000 persones al dia, al qual les botigues de les firmes més prestigioses hi estan o hi volen estar presents.
L’última edició va congregar més de 85.000 persones que van gaudir de compres, actuacions musicals, exposicions i actes paral·lels.
Aquest esdeveniment de dinamització del comerç aquest any organitza l’agència Up to You Barcelona. Està promogut institucionalment per Amics del Passeig de Gràcia i compta amb el suport de l’Ajuntament .
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios