L’últim any s’ha estrenat, sense afegir nous combois, la nova línia 7 (Martorell-Cerdanyola-L’Hospitalet), utilitzada per 21.405 usuaris els dies laborables.
Els mateixos trens del 92
Tot i l’imparable augment de demanda de viatges, Renfe no ha posat més trens a Rodalies.
En canvi, diuen, «hem augmentat el nombre de places per quilòmetre un 90,5%» des del 1992 amb els Jocs.
La població que ha experimentat un creixement més notable és Sabadell, amb 25.622 clients.Li segueix Mataró (20.675), Cerdanyola del Vallès (19.305), Castelldefels (18.578) i L’Hospitalet (17.961).
Sabadell és el segon nucli amb més trànsit, després de Barcelona.
Usuaris per línies i estacions
La línia més utilitzada és la 2, entre Sant Vicenç de Calders i Maçanet, amb 125.945 clients diaris. Segueix la 4 (Sant Vicenç-Manresa), amb 121.866, i la línia 1 (Hospitalet-Maçanet) pel Maresme, amb 112.971 viatgers diaris.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios