Mercadona reforça l'assortiment de pastissos després de cent sessions amb clients
Entre els principals canvis destaca el tiramisú, que passa de ser un pastís amb aquest sabor a unes postres "idèntiques a com ho consumeixen a Itàlia", informa la companyia valenciana en un comunicat.
En el pastís 'San Marcos' es torra la gemma i es millora el bescuit per a fer-ho més sucós i en el pastís 'Selva negra' s'incrementa el percentatge de cacau en la trufa per a augmentar el sabor a xocolata.
Pel que fa a les novetats, el pastís de tres xocolates sense gluten està elaborat amb la mateixa recepta casolana, juntament amb la 'Carrot cake' i la 'Red velvet'. A petició dels clients també s'amplia la grandària del 'Tarta de la abuela' per a augmentar el nombre de racions.
Amb aquest reforç augmenta el nombre de proveïdors de la firma implicats en l'elaboració d'aquests productes, de dos a cinc fabricants: Granderroble a Astúries i La Rioja, Horno DeCadaDía a Aragó, Pastisfred i Pastry Factory a Catalunya i Forno d'Asolo a Itàlia.