Valencia Notícies

Chic-kles Gum convida a reprendre l'hàbit de mastegar xiclet després de la fi de les mascaretes

Campanya 'Se masca la alegría' de CHIC-KLES GUM
CHIC-KLES GUM

La pandèmia ha afectat "amb força" a la indústria del xiclet a Espanya, ja que els confinaments, les restriccions en l'hoteleria, les limitacions a la mobilitat i la vida social, i fins i tot el teletreball o les classes online, van reduir la freqüència i els moments en els quals el consumidor gaudia més de mastegar xiclet, explica la companyia.

Segons les seues xifres, la venda de xiclets va arribar a caure un 50% durant el primer confinament de 2020 i encara està lluny d'aconseguir els nivells de 2019, mantenint-se en un 20% actualment.

La bona evolució dels últims mesos ha permès recuperar hàbits com el consum de xiclets, però l'ús ininterromput de les mascaretes suposava encara un impediment per al retorn a la normalitat, "especialment amb un dels sabors més demandats, la menta, amb el qual arribaven a plorar els ulls en mastegar-lo amb mascareta".

Per açò, durant aquest dimecres, la firma està present en tres centres comercials de Madrid, Barcelona i València, on reparteix xiclets de manera gratuïta a canvi del gest simbòlic d'entregar les mascaretes usades.

A més de convidar a l'optimisme, la campanya pretén recordar que mastegar xiclet sense sucre ajuda a cura de les dents, a més de contribuir a alliberar l'estrés i estimular la concentració, entre altres beneficis.

loading...