El VII Festival Publicitari La Lluna arriba amb 32 categories i més de 80 gats amb "fam de publicitat"
- La gala de lliurament dels guardons se celebrarà el pròxim dimecres 30 de novembre al Palau de les Arts de València.
- L'Associació de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana (ComunitAD) és l'encarregada d'organitzar els premis.
- El termini per a la inscripció de candidatures amb preus reduïts conclourà el 14 d'octubre i el de la fase dos el 21 de novembre.
El VII Festival Publicitari La Lluna, organitzat per l'Associació d'Empresaris de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana (ComunitAD) i que es celebrarà el 30 de novembre al Palau de les Arts de València, aposta per l'augment i revisió de categories, fins a un total de 32, i més de 80 gats amb "fam de publicitat".
Segons ha informat l'organització en un comunicat, cadascuna serà premiada amb or, plata i bronze, i es manté el reconeixement a les marques i anunciants, ja que són part fonamental de la publicitat.
En total hi haurà 32 categories i 86 gats que premiaran les millors campanyes publicitàries. El festival atorgarà 13 premis de Categories Creatives per a TV i Cinema, Premsa i Revistes, Ràdio, Gràfica Exterior, Branded Content, Esdeveniments, Street Màrqueting, Vídeo, Suports Digitals, Social Mitjana, Webs i Apps, Màrqueting Promocional i Directe, Campanya Integral i Relacions Públiques.
A més, s'atorgaran 9 premis de Producció Tècnica: Producció Audiovisual, Animació, Il·lustració, Fotografia, Disseny Editorial, Copy, Identitat Corporativa, Packaging i Direcció d'Art. En la categoria de Mitjans es donaran 4: Ús de Mitjans Audiovisuals, Ús de Mitjans Gràfics, Ús de Mitjà Exterior i Ús de Mitjans Digitals.
Finalment, es lliuraran 5 premis per a Categories Especials: Gran Premi, Agència del Festival, Anunciant del Festival, Millor Agència de Mitjans i Joves Talents.
El termini d'inscripció de les candidatures amb preus reduïts és fins al 14 d'octubre i la fase 2 acaba el 21 de novembre i permet lliurar el desenvolupament dels casos de les peces inscrites en qualsevol de les dues fases.
A més, per segona edició consecutiva, La Lluna tindrà el Premi Eficàcia Publicitària, en col·laboració amb l'AEA (Associació Espanyola d'Anunciants). Un premi que també té la seua edició nacional i que premiarà l'eficàcia de la comunicació comercial, d'acord amb els objectius establits per a la mateixa, independentment del sector.