Barcelona

TMB informa als usuaris de l’índex de qualitat del servei de metro

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) va iniciar ahir una campanya per fer saber als usuaris del metro de les Línies 2 i 11 que a partir d’aquest mes trobaran als vestíbuls informacions referents a l’índex de qualitat del servei.

Durant 15 dies, hi haurà instal·lats suports fixos a alguns vestíbuls amb informació sobre el percentatge de trajectes sense interrupcions a la línia i al conjunt de tota la xarxa de Metro, el compliment de la freqüència de pas dels combois i el nombre d’usuaris.

Al 2006, a tota la xarxa

Aquesta mesura s’aplicarà de manera progressiva a totes les línies al llarg del 2006.

«Volem que els usuaris coneguin el grau de compliment dels nostres compromisos», va explicar ahir un representant de l’empresa.

TMB no té inconvenient en fer públic, per exemple, que el compliment de la frequència de pas dels trens al setembre van disminuir un 4% respecte a l’agost.

Innecesari

Els usuaris del servei de Metro consultats ahir per 20 minutos no entenien ben bé el motiu de la nova campanya d’informació posada en marxa per TMB.

«Sembla com si s’estiguessin justificant per pujar-nos el preu del bitllet. Ja se li suposa que ha de ser puntual. No crec necessari que t’ho hagin de recordar», comentava Ximena Escobar. «No sé què hi guanyen. Ho trobo innecesari. La gent que agafa el metro ho farà igual sigui més o menys puntual», afirmava Javier Sánchez.

Digue’ns

... sobre què t’agradaria que t’informés el metro.

Explican’s-ho per...

E-mail: noesven@20minutos.es

Correu: Pl. Universitat, 3, 7 è 3A.

O a www.20minutos.es