Comença a rodar l’autobús per a obrers del Vallès
L’objectiu d’aquestes noves vies és, sobretot, descongestionar la xarxa viària on, en hores punta, es registren col·lapses que poden provocar fins a tres quilòmetres de retenció, segons el servei Català de Trànsit. S’han gestionat dos recorreguts circulars en dos sentits inversos, pràcticament idèntics, amb un total de vint-i-sis parades. La freqüència de pas és de, com a màxim, vint minuts i està coordinada amb els horaris de les dues estacions de rodalies.
Si aquesta connexió interurbana funciona, es podrien ampliar fins a quatre les línies d’autobusos. Una comissió de seguiment, mancomunada pels tres ajuntaments implicats, serà l’encarregada d’analitzar el procés i, en cas que sigui favorable, decidir-ne l’ampliació.
La inversió anual prevista per a aquestes dues primeres línies és de 240 mil euros, que financen a mitges la Generalitat i els tres consistoris vallesans.