La queixa es va presentar formalment a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Girona, que ha aconsellat portar el cas davant la justícia perquè determini si s’amaga un mòbil de racisme.
El responsable de l’OMIC, Enric Angelats, va recordar que l’accés al càrrec és un deure i un dret del resident. No obstant, l’entitat va deixar clar que en qualsevol conflicte dins d’una comunitat, «només pot decidir un jutge, no hi ha possibilitat d’intervenció de cap estament administratiu». Segons dades d’Angelats, l’habitatge continua sent el sector que més consultes va suscitar l’any passat a l’OMIC. De fet, una de cada quatre queixes van ser relacionades amb aquests problemes, per davant lleugerament de la telefonia fixa.
L’Oficina del Consumidor de la ciutat de Girona va portar a terme l’any passat un total de 7.719 actuacions, la major part de les quals consultes, i va tramitar 365 expedients o reclamacions de consumidors.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios