La coalició, que governa a València amb el PSPV, ha triat per a aquesta fase el lema 'ViscAValència", un joc de paraules que posa en valor l'"orgull" de viure en una ciutat moderna, amable, on tots tenen cabuda i que "s'està convertint en referència internacional gràcies a la gestió dels últims anys i a l'aposta per esdeveniments sostenibles" com les capitalitats de l'alimentació, el disseny o el turisme intel·ligent.
Així comença Compromís aquest període "amb l'energia que dona el treball ben realitzat durant els últims set anys", en els quals València s'ha enfrontat a reptes com la crisi sanitària o la necessitat de replantejar un model de ciutat enfocat cap a la lluita contra el canvi climàtic i la descarbonització.
"València ha sabut gestionar aquests temps complexos amb unes prioritats clares: garantir que cap persona quede arrere, fomentar la creació de llocs de treball, mantindre les inversions en els barris i seguir baixant el deute que va deixar el Partit Popular sense haver pujat els impostos", reitera la coalició en un comunicat.
A partir d'ací, la precampanya se centrarà a explicar per tots els barris i districtes el treball realitzat en aquest temps, així com donar a conéixer a la ciutadania les propostes i projectes de futur per als pròxims anys. Tant l'alcalde com la resta de regidors assistiran als barris per a escoltar els suggeriments i respondre dubtes.
I és que Compromís es reivindica com "el partit que escolta, que treballa braç a braç amb el veïnat, el que millor defèn els interessos de València i de la seua gent i l'únic que planteja actes directes amb els veïns escoltant i dialogant amb la gent en tots els barris".
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios