L'edició estacional de l'Observatori xifra en un 43,3% els ciutadans que han declarat haver realitzat la mateixa despesa, la qual cosa suposa un increment de 16,8% punts respecte a l'any passat. La major diferència respecte als resultats de l'any passat, és la "important caiguda" del percentatge de valencians que declara haver gastat menys en aquestes rebaixes; 29,8%, enfront del 61,8% de l'any anterior, la qual cosa suposa un descens de 32 punts percentuals.
D'eixe percentatge de valencians que han declarat haver realitzat un menor despesa, un 54,8% reconeix que ha sigut motivat per les negatives circumstàncies generades pel coronavirus (95,2% en 2021), segons arreplega el sondeig de Cetelem, marca comercial de BNP Paribas Personal Finance, que assenyala que el 52,9% dels enquestats reconeix que la pandèmia ha modificat el seu comportament de compra online, enfront del 64,7% que així ho manifestava el passat any.
Quant al tipus de productes que han atret l'interés en aquest període de descomptes, destaca la roba (73,1%, enfront del 63,7% 2021); calçat i complements (43,3% vs 29,4% en 2021); perfums (20,2% vs 13,7%); tèxtil i calçat sports (23,1% vs 22,5% en 2021); i llibres (19,2% vs 12,7% en 2021).
Les dades analitzades i les reflexions del Observatori Cetelem sobre la despesa dels valencians en rebaixes, s'han obtingut a partir de la realització d'una enquesta online de 1.000 enquestes en àmbit nacional a població major de 18 anys.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios