Comunitat Valenciana

Arranca la campanya 'L'autèntic Nadal', impulsada per a donar suport al sector turístic valencià

  • La Generalitat i les cambres de comerç busquen fomentar el consum en aquestes festes.
Una imagen de la campaña 'La auténtica Navidad' para promocionar el truismo y fomentar el consumo en la Comunitat Valenciana
Una imatge de la campanya 'L'autèntic Nadal' per a promocionar el turisme i fomentar el consum en la Comunitat Valenciana
GVA
Una imagen de la campaña 'La auténtica Navidad' para promocionar el truismo y fomentar el consumo en la Comunitat Valenciana

Turisme i les cambres de Comerç valencianes han posat en marxa la campanya de suport al sector turístic valencià 'L'autèntic Nadal' per a fomentar el consum en les pròximes festes convidant a descobrir la Comunitat amb l'eslògan 'El que busques fora, està dins'.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha ressaltat que a través d'aquesta campanya busquen que els ciutadans redescobrisquen llocs desconeguts de la Comunitat "amb totes les possibilitats i experiències que ofereixen per a gaudir durant aquest nadal, a més de la gran oferta gastronòmica".

La campanya convida a conéixer "llocs autèntics", des de platges d'aigües cristal·lines a pobles amb encant, rius i la diversitat d'ecosistemes únics del Mediterrani, rutes d'astre-turisme o senderisme, a més d'experiències turístiques i gastronòmiques. Així mateix, el díptic posa en valor productes gastronòmics com els llagostins de Vinaròs, els formatges i fruita seca d'Almassora, Catí o Morella, les tòfones negres del Maestrat, el torró de Xixona, els confits de Casinos, el raïm del Vinalopó o l'àmplia varietat de caves, vins blancs, negres i dolços, amb Denominació d'Origen Alacant, Utiel-Requena i València, entre altres.

Acció promocional

Turisme Comunitat Valenciana i el Consell de Cambres de la Comunitat també han impulsat un esdeveniment virtual per a promocionar els productes ecològics de cultiu i elaboració 100% valencians a través de la marca Bio Sense.

En l'esdeveniment virtual han participat més de 30 'influencers' en gastronomia i productes ecològics de 12 països diferents, els qui han pogut conéixer el potencial i la qualitat dels productes ecològics de la Comunitat Valenciana.

En l'esdeveniment han participat referents internacionals de la cuina com el xef Quique Dacosta, José Andrés, Vanessa Breuer, Emily Slotte, o Leo Bear, entre altres.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento