La intenció de la juguetera és reforçar les seues botigues físiques a Espanya i Portugal i potenciar el seu posicionament de marca en distribució de joguets, en punts de venda i online. "Com a experts en joguets, hem de seguir evolucionant i aportar un valor relacionat amb la il·lusió dels xiquets. Per açò, les noves botigues han de crear experiències úniques a tota la família, que compartisquen moments de joc basats en dos pilars fonamentals: la diversió i tecnologia", explica el CEO a Espanya i Portugal.
El nou format, ja implementat en ciutats de Catalunya, Euskadi i Andalusia, atén les demandes i respon les necessitats detectades dels xiquets i famílies amb l'objectiu de crear experiències i gaudir entorn dels joguets. Per a açò, la botiga acull àrees més àmplies i accessibles, últimes tecnologies aplicades al joc i activitats que impliquen a pares, mares i xiquets.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios