Amb l'obertura, l'entitat persegueix conéixer de primera mà les necessitats dels valencians per a donar-los una resposta més eficaç. A la Comunitat Valenciana compta amb 18.134 socis: 10.348 a València, 5.776 a Alacant i 2.010 a Castelló, de quasi 250.000 a nivell nacional.
En el que va d'any, les consultes i reclamacions més comunes dels socis valencians són les referides a béns de consum (dubtes o problemes en l'adquisició de tot tipus de productes) i els servicis financers (interessos abusius en targetes 'revolving' o préstecs vinculats).
Les que han registrat un major increment són les relacionades amb l'oci i el transport, que s'han multiplicat per tres com a conseqüència de la impossibilitat de gaudir de molts d'aquests servicis per la pandèmia. També són freqüents les consultes i reclamacions relacionades amb taxes i impostos, operadors telefònics, vivenda o administracions públiques.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios