Comunitat Valenciana

València prorroga l’acord amb Creu Roja per a repartir alimentació saludable entre persones majors

  • El conveni, gràcies al qual s’han repartit ja més de 5.000 caixes, estarà vigent fins al pròxim 31 de desembre.
València prorroga l’acord amb Creu Roja per a repartir alimentació saludable entre persones majors
València prorroga l’acord amb Creu Roja per a repartir alimentació saludable entre persones majors
Ajuntament de València
València prorroga l’acord amb Creu Roja per a repartir alimentació saludable entre persones majors

L'Ajuntament de València i Creu Roja continuaran amb el repartiment de cistelles de productes d’alimentació saludable entre les persones majors de la ciutat. Així ho ha manifestat la regidora d’Envelliment Actiu, Pilar Bernabé, en anunciar “l’ampliació d’aquest servei que, des que va començar la pandèmia de la COVID-19 fins al moment, ha cobert les necessitats alimentàries de majors en situació de risc i vulnerabilitat amb més de 5.000 d’estes caixes”.

“Amb l’ampliació d’aquest servei, fins al 31 de desembre de 2020, pensem repartir 6.000 caixes més, perquè ens preocupem per cuidar les persones majors de la ciutat”, ha manifestat la regidora durant la visita que ha realitzat aquest dilluns a les instal·lacions de l’esmentada organització humanitària, encarregada d’acostar les cistelles a les llars de les persones beneficiàries.

Bernabé, que ha destacat “el treball desenvolupat pel voluntariat de Creu Roja que setmanalment ha fet l’entrega d’estes ‘Cistelles Bàsiques’ finançades per l’Ajuntament per tal de garantir l’assistència de les persones majors de la ciutat”, ha recordat que a més d’aliments saludables, inclouen recomanacions nutricionals, propostes de menús i s'han adaptat per a persones amb patologies cròniques o al·lèrgies.

Concretament, tal com ha explicat, els lots “contenen una sèrie d'aliments seleccionats amb el propòsit de preparar menús saludables, incloent-hi productes frescos i també d'higiene personal”. La finalitat d’aquest servei és “garantir les necessitats nutricionals i energètiques diàries de les persones destinatàries”, ha afegit després d’indicar que la proposta “s'ha sumat a una bateria de mesures que va aprovar la regidoria d'Envelliment Actiu amb motiu del decret d'Estat d'Alarma”.

En aquesta línia, també s'han habilitat el denominat ‘Call center’ “perquè cap persona major a la nostra ciutat es quede sense ningú amb qui parlar i puga ser atesa en els moments més crítics d'aquesta crisi sanitària”.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento