À Punt aprofita que l'entrada de la nova telefonia mòbil 5G obliga a resintonizar els canals de la televisió per a demanar als espectadors que col·loquen la televisió valenciana en el 9 dels seus comandaments a distància, "el lloc que ha ocupat històricament", amb l'objectiu de "recuperar la fidelitat dels teleespectadors".
A aquest efecte, llança la campanya 'Apunt al 9', que anima particulars i comunitats de veïns a posar ordre en el comandament de la televisió durant el procés de canvi de freqüències de la TDT que es prolongarà fins al 31 d'octubre i recuperar la posició número 9 per a aquest mitjà.
La televisió pública valenciana, "la qual ofereix la informació de proximitat i l'entreteniment més nostre", confia així a "recuperar la fidelitat dels teleespectadors".
"Per a la televisió pública valenciana, la resintonització de canals és una oportunitat de recordar als espectadors valencians on tenen la seua cadena: À Punt en el 9", ha asseverat el seu director general, Alfred Costa, en un comunicat.
La resintonització de canals és "senzilla": els espectadors que tenen antena col·lectiva han d'avisar un instal·lador homologat perquè adapte l'antena primer. Si l'antena és individual solament fa falta resintonitzar els canals amb la cerca automàtica i després posar l'ordre manualment, expliquen.
À Punt ha habilitat un link amb tota la informació on es detalla per què és necessària la resintonització dels canals de la TDT i quines són les freqüències correctes.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios