Comunitat Valenciana

La compra 'online' d'aliments puja fins a un 120% en segones residències de les zones costaneres de València i Alacant

La compra 'online' d'alimentació s'imposa en les segones residències de les zones costaneres, on es registren increments de fins al 120% en localitzacions com València, Alacant, Múrcia i Màlaga, segons dades de la plataforma Lola Market.
Secció de fruites en supermercat de GM Food
Secció de fruites en supermercat de GM Food
GM FOOD
Secció de fruites en supermercat de GM Food

En concret, els consumidors aposten per fer la compra abans d'eixir de vacances i rebre-la a l'arribada en la seua segona residència, una tendència que s'ha incrementat en la nova normalitat i amb la incertesa generada pel coronavirus.

D'aquesta forma, la plataforma ha incrementat les seues comandes en un 120% respecte a l'any anterior en zones de costa com València, Alacant, Múrcia i Màlaga.

Entre els motius d'aquesta nova tendència són principalment evitar les aglomeracions en els supermercats i minimitzar riscos, així com l'estalvi de temps.

Respecte a la cistella de la compra que es fa en les segones residències, que té un tiquet mitjà d'uns 100 euros, els espanyols l'omplin amb carns, conserves com la tonyina en oli d'oliva, fruites com el meló o el meló d'Alger, o begudes com la cervesa o el vi negre d'estiu.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento