Segons ha informat la cadena en un comunicat, durant el 2019 va realitzar inversions per valor de més de 36,2 milions d'euros destinats a la incorporació de maquinària d'última generació, la inversió en millores en els processos de desenvolupament industrial, l'elaboració de projectes de R+D i de productes amb millor perfil nutricional, així com de tecnologia industrial.
El mercat internacional va continuar sent el principal motor de creixement de Vicky Foods el 2019, amb una facturació propera als 65,8 milions d'euros, la qual cosa va representar una pujada del 14,5% davant del curs 2018. D'aquesta manera, dels ingressos obtinguts el passat any, prop del 18,7% es correspon a les exportacions, amb el pa i la pastisseria com les categories que més han crescut en termes absoluts.
El conseller delegat de Vicky Foods, Rafael Juan, ha destacat que al 2019 es va seguir amb la línia de creixement dels anys anteriors "gràcies als tres pilars fonamentals que sustenten l'estratègia de la companyia: la innovació, la diversificació i la internacionalització".
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios