'Celebrity school', el nou concurs familiar d'À Punt, es va convertir el dissabte a la nit en la millor estrena d'un programa d'entreteniment de la televisió pública valenciana fins al moment, amb 300.000 espectadors i una quota de pantalla del 4,6%.
El minut d'or es va registrar a les 23.11 hores, quan va aconseguir una quota de pantalla del 6,5% i 145.000 espectadors. També va ser el programa més vist del dia en la cadena entre la franja d'adolescents i joves de 13 a 24 anys.
El dissabte 4 d'abril, la televisió autonòmica va aconseguir una quota del 3,9% en conjunt i va ser vista per quasi 800.000 valencians al llarg de la jornada, la qual cosa suposa un increment del 30% respecte al dissabte anterior, destaca l'ens en un comunicat.
'Celebrity school' és un concurs per a tota la família estrenat a Alemanya que presenta el 'showman' valencià Eugeni Alemany. Cada setmana, tres famosos competeixen contra estudiants de Primària, Secundària i Batxillerat.
L'objectiu és guanyar diners per al col·legi en el cas dels alumnes o per a una ONG en el dels famosos. Entre les cares conegudes, participen cantants, esportistes i periodistes.
En la primera edició van concursar l'actriu i presentadora Maria Juan, el cantant David Bustamante i l'actor Josep Manel Casany. En cada programa hi ha sorprenents experiments presentats pel professor Arcadi Garcia, físic, 'youtuber' i divulgador, però també reptes musicals, preguntes, proves físiques i vídeos dels col·legis.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios