Comunitat Valenciana

'Celebrity school' es converteix en la millor estrena d'entreteniment d'À Punt amb 300.000 espectadors

  • El 4 d'abril la cadena va aconseguir una quota del 3,9% durant la jornada, un 30% més que el dissabte anterior.
Plató de 'Celebrity school'
Plató de 'Celebrity school'
À PUNT MÉDIA
Plató de 'Celebrity school'

'Celebrity school', el nou concurs familiar d'À Punt, es va convertir el dissabte a la nit en la millor estrena d'un programa d'entreteniment de la televisió pública valenciana fins al moment, amb 300.000 espectadors i una quota de pantalla del 4,6%.

El minut d'or es va registrar a les 23.11 hores, quan va aconseguir una quota de pantalla del 6,5% i 145.000 espectadors. També va ser el programa més vist del dia en la cadena entre la franja d'adolescents i joves de 13 a 24 anys.

El dissabte 4 d'abril, la televisió autonòmica va aconseguir una quota del 3,9% en conjunt i va ser vista per quasi 800.000 valencians al llarg de la jornada, la qual cosa suposa un increment del 30% respecte al dissabte anterior, destaca l'ens en un comunicat.

'Celebrity school' és un concurs per a tota la família estrenat a Alemanya que presenta el 'showman' valencià Eugeni Alemany. Cada setmana, tres famosos competeixen contra estudiants de Primària, Secundària i Batxillerat.

L'objectiu és guanyar diners per al col·legi en el cas dels alumnes o per a una ONG en el dels famosos. Entre les cares conegudes, participen cantants, esportistes i periodistes.

En la primera edició van concursar l'actriu i presentadora Maria Juan, el cantant David Bustamante i l'actor Josep Manel Casany. En cada programa hi ha sorprenents experiments presentats pel professor Arcadi Garcia, físic, 'youtuber' i divulgador, però també reptes musicals, preguntes, proves físiques i vídeos dels col·legis.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento