L'evolució de Gastrónoma es produeix de forma natural en un "moment d'or" per al sector, "que compta amb una gastronomia vibrant, una generació única de cuiners, un ecosistema culinari extraordinari, un sector professional puixant i una manera d'entendre i viure la vida i la gastronomia pròpia", han indicat.
"Enguany s'ha demostrat que aquesta és la fira més important del Mediterrani. Havíem de reflectir-ho, aprofitar tot el que ens dona i evolucionar", ha afirmat Carlos Mataix, president del certamen. "És una forma de visibilitzar la nostra terra i els nostres professionals, no només cuiners, sinó també hostelers, artesans, agricultors, productors", ha afegit.
Per la seua banda, Cuchita Lluch, presidenta executiva, ha assenyalat que en el Mediterrani es compts "amb un territori envejable, uns professionals únics i un producte de primera qualitat que cal posar en valor. Tenim el millor mercat del món", ha postil·lat.
L'agència digital Lobo, liderada per Jesús Terrés, ha sigut l'encarregada de treballar la transformació de Gastrónoma. Terrés ha explicat les diferents aplicacions de la marca i la línia que s'ha seguit en la imatge de Mediterrãnea Gastrõnoma. "És el moment de vendre sense complexos el nostre ecosistema gastronòmic, amb un clar relat per a transmetre els seus valors al món", ha sentenciat.
Mediterrãnea Gastrõnoma compta amb el suport de la Generalitat Valenciana i les diputacions d'Alacant, Castelló i València. A més, està organitzada per Fira València, amb el suport de les principals associacions sectorials.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios