
Així ho ha apuntat en una roda de premsa en la qual ha valorat l'actualitat política i en la qual ha assegurat que s'ha pronunciat en "infinitat d'ocasions" sobre aquest tema, al mateix temps que ha exposat que "retarda qualsevol qüestió" la situació del país ja que hi ha "una crisi econòmica, una desacceleració i una crisi territorial important i el futur govern d'Espanya, que està en germen, depèn dels qui volen acabar amb el que tant esforç ens ha costat", en referència al règim constitucional del 78.
"Anem a veure què passa", ha dit, i a veure si hi ha govern, "si és que ho hi ha" perquè ha subratllat que ja va avançar que el PP no anava a convocar cap congrés fins a no haver-hi govern a Espanya "i després seguirem el calendari marcat". En tot cas, ha recordat que hi ha gestores en altres llocs d'Espanya.
En el cas del PP provincial de València, ha reiterat que es consensuarà amb 'Gènova' "la millor data per a convocar un congrés, però el normal és que seguisca el calendari i procediment normal, que marquen els estatuts".
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios