El ple del Consell ha donat llum verda aquest divendres l'acord entre Turisme CV i la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC) per a la promoció turística de la Comunitat en 2019.
Es tracta de tres projectes: documentals sobre rutes turístiques, documentals de turisme gastronòmic i una docusèrie de festivals de música, detalla la Generalitat en un comunicat.
Per a la seua emissió, À Punt Mèdia contractarà documentals o reportatges sobre rutes turístiques de la Comunitat Valenciana que posen en valor el patrimoni i promocionen el turisme cultural, paisatgístic i històric.
Paral·lelament, l'ens difondrà documentals o reportatges sobre la dieta mediterrània i la gastronomia valenciana que posen en valor tant la riquesa de la cuina tradicional com la innovació i creativitat dels nous cuiners i cuineres valencians.
Un dels principals atractius turístics de la Comunitat Valenciana és la celebració de festivals de música reconeguts en l'àmbit nacional i internacional, per la qual cosa Á Punt està interessada en la contractació de documentals o reportatges dels principals que se celebren en sòl valencià.
Turisme CV i À Punt comparteixen l'objectiu de visualitzar un retrat contemporani del que ofereix la Comunitat Valenciana com a destinació turística de primer orde nacional i internacional. Sota aquest prisma, el conveni respon el compromís de la Generalitat de fomentar la promoció de l'oferta turística i millorar el desenvolupament del sector.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios