A Barcelona hi ha 38.040 places exclusives per a motocicletes en calçada, una xifra que no cobreix ni de lluny les necessitats d'estacionament de les motos i ciclomotors, unes 280.000. Amb la trentena de places inaugurades ahir al subterrani de la plaça Francesc Cambó, sota el Mercat de Santa Caterina, la ciutat suma 269 places de rotació de pagament. Les d'ahir són les primeres al centre de la ciutat, on no es vol agafar més espai als vianants.
L'impuls d'aquesta mena d'aparcaments no significa «una major pressió policial que la que ja existeix» per multar i retirar motos, va assegurar Narvàez. Especialment al centre, la demanda d'estacionament de motos és molt elevada, pel que s'ha impulsat la nova oferta fora de la calçada amb aparcaments de rotació, pagant segons el temps d'estada.
Entre el pàrquing de BS:M a la plaça Francesc Cambó i al pàrquing SABA de l'avinguda Catedral hi haurà 64 places per a motos. El nou servei ha modificat el sistema de detecció de vehicles, permetent ara diferenciar entre motos i cotxes, tant a l'hora d'accedir com en el moment del pagament. La senyalització lluminosa dels estacionaments, ubicada a l'exterior, també informarà que es tracta de garatges amb estacionaments per a motos, a banda de si hi ha disponibilitat de places.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios