
Així ho ha indicat l'EMT en un comunicat en el qual ha rebutjat l'"espectacle" de la formació taronja, el portaveu de la qual, Fernando Giner, i el regidor i conseller, Narcís Estellés, han sol·licitat aquest dimarts informació, mitjançant requeriment notarial dirigit a la gerència i a la presidència, davant els "interrogants" que presenta el succeït amb el frau de quatre milions d'euros patit en l'empresa pública.
L'EMT afirma que els dos edils de Cs tenien la informació al seu abast "des de les 8.00 hores i que no han volgut arreplegar en un primer moment". "És una prova que el que realment els interessa des del primer moment és muntar l'espectacle i de la seua debilitat i la falta d'idees polítiques", ha sostingut.
"No van tindre el suport de les urnes i ara van perduts sense saber què fer i, per açò, fan aquestes coses", ha dit el president de l'EMT, Giuseppe Grezzi, qui ha defès que l'empresa "en tot moment ha donat tota la documentació que l'oposició ha demanat, al contrari del que passava en altres èpoques".
Així mateix, ha recordat que els consellers en el consell d'administració es van comprometre al deure de "confidencialitat". Sobre les informacions que apunten que una directiva estava en còpia en els correus electrònics, ha subratllat que eixa directiva estava de baixa maternal en el moment en què es va produir el frau contra l'EMT.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios