Comunitat Valenciana

Comencen a circular els primers trens de formació den la variant Vandellós del Corredor Mediterrani

  • Se'n van a formar 250 maquinistes que, segons la seua experiència, rebran entre 35 i 56 hores d'instrucció.
  • Segons Josep Vicent Boira "estem molt a prop de la posada en servici d'aquesta via".
Reunió entre Arcadi Espanya i Josep Vicent Boira
Reunió entre Arcadi Espanya i Josep Vicent Boira
GVA
Reunió entre Arcadi Espanya i Josep Vicent Boira

Els primers trens per a la formació de maquinistes han començat a circular aquest dilluns al matí, a les 9.18 hores, en la variant de Vandellós del Corredor Mediterrani, un tram en doble via que substitueix l'actual de via única. En total se'n van a formar 250 maquinistes que, segons la seua experiència, rebran entre 35 i 56 hores d'instrucció.

Així ho ha anunciat el coordinador del Govern per al Corredor Mediterrani, Josep Vicent Boira, després d'una reunió amb el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, per a fer un seguiment de l'evolució de les obres del Corredor Mediterrani, dins de les reunions mensuals que van acordar mantindre tots dos.

Per a Boira, el fet que ja hagen entrat els primers trens en aquesta via és una "fita fonamental" que demostra que "les coses van per bon camí" i que "estem molt a prop de la posada en servici d'aquesta via". Quan s'haja conclòs la formació de maquinistes, entrarà en funcionament la variant de Vandellós, una cosa que Boira espera que, com ja avançara el ministre de Foment, José Luis Ábalos, "siga abans de final d'any".

Aquesta variant, ha subratllat, és "fonamental" per al Corredor Mediterrani, no només perquè permetrà reduir el temps de viatge entre València i Barcelona o Alacant i Barcelona, sinó també perquè dona "fiabilitat" al trajecte del Corredor Mediterrani.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento