D'acord a la informació proporcionada pel bufet, la clínica "mai hauria imaginat que durant el tràmit d'al·legacions la mítica editorial de còmics s'oposaria" a la denominació.
El despatx que ha defès el cas va argumentar la falta d'originalitat del nom del personatge de ficció, la no apropiació del terme "super" per tractar-se d'un terme d'ús genèric i l'absència de reproducció, imitació o transformació de la creació protegida per drets d'autor, la qual cosa havia de suposar la total concessió de la marca sol·licitada.
L'Oficina Espanyola de Patents i Marques (OEPM) "ha donat la raó a UNIVE Advocats concedint-se sense excepcions i davant de tots els servicis sol·licitats la marca 'Superwoman Clinic'", afirmen.
Després de conéixer aquesta resolució, la directora d'Unive Advocats a Alacant, Soraya López, comenta que, "malgrat que en ocasions les grans empreses i multinacionals tracten d'aprofitar la seua posició dominant per a acoquinar les xicotetes empreses i autònoms intentant evitar que actuen en el mercat amb la llibertat que atorga la lliure competència, els drets dels quals gaudeixen són els mateixos que els de una xicoteta i mitjana empresa, podent-los fer valdre en igualtat de condicions i obtenint la protecció i garanties que els emparen per llei".
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios