Imatge del Rec d'Igualada.
Imatge del Rec d'Igualada.  Maria Almenar

El Rec.0 bufa les seves 20 edicions i el seu creixement segueix imparable. El que va sorgir com un experiment per donar visibilitat l'emblemàtic barri del Rec d'Igualada i reclamar millores en infraestructures s'ha convertit en un gegant comercial: és el festival de pop-up stores més gran d'Europa. La fórmula sedueix a les masses: ventes a preus bestials, ambient distès dins d'un context industrial i molt d'oci per a totes les edats. Al Rec.0 s'hi va per passar-ho bé!

Més pop up stores

El Rec.0 enceta avui la 20a edició amb un rècord de marques de moda: més d’un centenar de firmes i dissenyadors repartits dins d’un nou circuit que encercla el barri del Rec. Com a novetats, s’incorporen Converse, Munich, Barça, Castell, Teoh&Lea, Sueños Negros, Designers Society, Duuo, Ash, Cherry Beach, Gemma, Aeronautica Militare o O’Neill. Aquestes botigues efímeres se situen dins de les velles adoberies i durant els dies del festival es converteixen en espais comercials vius on qualsevol cosa pot passar.

La nova samarreta

En aquesta edició, Txell Miras és l'autora de la samarreta Rec.19. La "Rec T-shirt", com l'anomena el festival, reuneix l'esperit de la dissenyadora sabadellenca amb l'essència del l'esdeveniment. En la samarreta destaquen uns rostres femenins estampats molt característics en la simbologia de Txell Miras en blanc i negre, com no podia ser d'una altra manera. Aquesta peça es pot comprar directament a la seva pop-up store compartida amb Josep Abril i Miriam Ponsa.

Servei de personal shopper

Una de les novetats de l'edició d'enguany. A partir d'ara, al Rec.0 ja s'hi podrà anar acompanyat d'una professional experta en assessorament i estilisme que informarà de totes les tendències del moment per ajudar amb les compres i adaptar-les a les preferències de cada client. La idea és poder treure partit d'allò que es consumeix. Les experiències es reserven a través de la plataforma Airbnb que col·labora per primera vegada amb el festival.

Concurs Rec.0 amb la passarel·la 080

Xavi Grados ha estat el guanyador del nou concurs Rec.0/080 Barcelona Fashion. El premi té substància: el dissenyador igualadí pot participar en una de les pop-up stores al Rec.19, i comptarà amb un espai de venda a les Pop-ups Gallery de l'edició juny del 080 Barcelona Fashion, dins del recinte modernista de Sant Pau. Dues oportunitats comercials úniques que permetran donar a conèixer el treball de Grados en esdeveniments clau per la moda catalana.

Lleure i menjar

Al Rec.0 no només s'hi va per consumir moda. De fet, en les darreres edicions, l'oferta gastronòmica també ha crescut en paral·lel a les pop up stores, així com una nodrida agenda cultural entre concerts, espectacles i presentacions repartides pels diversos espais del circuit. Pel que fa la teca, les xifres parlen per si soles: el festival compta amb una oferta de més de 40 food trucks amb menjars variats i opcions per a tots els gustos, i els pop-up bars El Ruc i Filete Ruso. Bon profit!

Consulta aquí más noticias de Barcelona.