Comunitat Valenciana

Logifruit tanca 2018 amb 123 milions d'euros en vendes, un 9% més i 50 milions invertits en maquinària

  • Logifruit, la companyia especialitzada en el lloguer, neteja i higienització d'envasos reutilitzables, va tancar 2018 amb unes vendes de 123 milions d'euros, un 9 per cent més que el passat any, gràcies a un model de creixement innovador, sostenible i compartit amb tots els components de la mercantil, segons ha informat en un comunicat.
Logifruit tanca 2018 amb 123 milions d'euros en vendes, un 9% més i 50 milions invertits en maquinària
Logifruit tanca 2018 amb 123 milions d'euros en vendes, un 9% més i 50 milions invertits en maquinària
LOGIFRUIT
Logifruit tanca 2018 amb 123 milions d'euros en vendes, un 9% més i 50 milions invertits en maquinària

La companyia va realitzar el passat any un 6% més de moviments d'envasos i, dins de la seua estratègia, va aconseguir el "màxim valor i ús de tots els envasos dels quals disposa, amb la finalitat d'obtindre un equilibri perfecte entre l'eficiència econòmica, la social i la mediambiental".

La mercantil, amb seu a València, compta amb prop de 1.000 clients repartits per totes les províncies d'Espanya i en 10 països. En col·laboració amb Mercadona, va realitzar inversions en 2018 per valor de 50 milions d'euros, un 19% més que l'any anterior, moltes d'elles realitzades en "estreta col·laboració" amb els proveïdors i clients.

Eixes inversions es van centrar en la compra de maquinària per a les 13 plataformes que posseeix Logifruit distribuïdes per tota Espanya, principalment per a l'automatització dels processos, la qual cosa va permetre la reducció de l'esforç físic dels treballadors.

El gruix de les inversions de 2018 -36 milions d'euros- van anar a parar a nous envasos plegables que substitueixen els rígids amb l'objectiu d'aconseguir un "equilibri perfecte entre l'eficiència econòmica, la social i la mediambiental".

A més, el nou parc d'envasos plegables de Logifruit va permetre ser molt "més respectuós" amb el medi ambient durant 2018 en estalviar en el transport l'emissió de centenars de tones de CO2 a l'atmosfera.

L'empresa valenciana, que continua amb el procés d'automatització de tots els processos de llavat i higienització dels envasos, va seguir generant ocupació en 2018, amb la incorporació de 165 persones a la plantilla, que ja suma 1.160 treballadors distribuïts en les diferents plataformes i oficines centrals a València.

Al desembre del passat any, Logifruit va aprovar un nou conveni col·lectiu per als seus treballadors amb una pujada salarial vinculada a la productivitat. També es va aprovar el segon pla d'Igualtat de l'empresa, la qual cosa garanteix el principi de "mateix tracte i oportunitats". Va invertir quasi 300.000 euros en preparació dels empleats i més d'11.000 hores de formació externa i interna.

El CEO de la companyia, Pedro Ballester, ha manifestat que el desenvolupament de l'empresa en 2018 "confirma la sostenibilitat en el temps del projecte Logifruit gràcies a la consolidació d'un model que satisfà amb la mateixa intensitat els cinc components de l'empresa".

"Estem generant un creixement innovador, sostingut i compartit d'una empresa diferent que segueix creixent cada any i que aporta riquesa i respecte a nivell social, econòmic i mediambiental", ha afirmat.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento