La companyia va realitzar el passat any un 6% més de moviments d'envasos i, dins de la seua estratègia, va aconseguir el "màxim valor i ús de tots els envasos dels quals disposa, amb la finalitat d'obtindre un equilibri perfecte entre l'eficiència econòmica, la social i la mediambiental".
La mercantil, amb seu a València, compta amb prop de 1.000 clients repartits per totes les províncies d'Espanya i en 10 països. En col·laboració amb Mercadona, va realitzar inversions en 2018 per valor de 50 milions d'euros, un 19% més que l'any anterior, moltes d'elles realitzades en "estreta col·laboració" amb els proveïdors i clients.
Eixes inversions es van centrar en la compra de maquinària per a les 13 plataformes que posseeix Logifruit distribuïdes per tota Espanya, principalment per a l'automatització dels processos, la qual cosa va permetre la reducció de l'esforç físic dels treballadors.
El gruix de les inversions de 2018 -36 milions d'euros- van anar a parar a nous envasos plegables que substitueixen els rígids amb l'objectiu d'aconseguir un "equilibri perfecte entre l'eficiència econòmica, la social i la mediambiental".
A més, el nou parc d'envasos plegables de Logifruit va permetre ser molt "més respectuós" amb el medi ambient durant 2018 en estalviar en el transport l'emissió de centenars de tones de CO2 a l'atmosfera.
L'empresa valenciana, que continua amb el procés d'automatització de tots els processos de llavat i higienització dels envasos, va seguir generant ocupació en 2018, amb la incorporació de 165 persones a la plantilla, que ja suma 1.160 treballadors distribuïts en les diferents plataformes i oficines centrals a València.
Al desembre del passat any, Logifruit va aprovar un nou conveni col·lectiu per als seus treballadors amb una pujada salarial vinculada a la productivitat. També es va aprovar el segon pla d'Igualtat de l'empresa, la qual cosa garanteix el principi de "mateix tracte i oportunitats". Va invertir quasi 300.000 euros en preparació dels empleats i més d'11.000 hores de formació externa i interna.
El CEO de la companyia, Pedro Ballester, ha manifestat que el desenvolupament de l'empresa en 2018 "confirma la sostenibilitat en el temps del projecte Logifruit gràcies a la consolidació d'un model que satisfà amb la mateixa intensitat els cinc components de l'empresa".
"Estem generant un creixement innovador, sostingut i compartit d'una empresa diferent que segueix creixent cada any i que aporta riquesa i respecte a nivell social, econòmic i mediambiental", ha afirmat.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios