A partir del pròxim 1 de maig, FORTA Comercial iniciarà la comercialització a escala nacional d'À Punt en les seues dos fórmules de venda publicitària: l'oferta de comunicació comercial nacional i el projecte de comercialització directa, segons ha informat l'organisme en un comunicat.
La seua oferta de comunicació comercial nacional es completa amb la incorporació de la cadena valenciana mentre que el projecte de comercialització directa estarà format des de maig per Canal Sur, Televisión de Galícia, Televisión Canaria, Aragón TV i À Punt.
D'aquesta manera, FORTA Comercial "reforça el seu posicionament en el mercat publicitari, en el qual compta amb una dilatada experiència dins de l'àmbit de la comercialització de la publicitat de les televisions autonòmiques associades, incorporant una de les comunitats de major interés comercial, la qual cosa suposarà un incentiu per a anunciants i marques, que podran acostar els seus productes i servicis a una audiència àmplia i de qualitat".
Segons la FORTA, "la televisió autonòmica valenciana es posiciona com un referent en l'àmbit del seu territori amb una aposta de programació diferent, adaptada a l'actualitat i al públic al que es dirigeixen, i FORTA Comercial assumeix el repte de potenciar la notorietat de les marques davant el públic i la societat de la Comunitat Valenciana".
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios