Respecte a l'evolució del gasto en les rebaixes de gener dels valencians comparat amb l'any anterior, el 20% dels enquestats a la Comunitat Valenciana afirma haver realitzat un gasto superior en les rebaixes de 2019, la qual cosa suposa un augment d'1 punt percentual.
Si es comprara amb les dades del total d'Espanya, els valencians es troben també un punt per davall de la mitjana nacional. Tot i això, aquells que manifesten un gasto igual al de les rebaixes de 2018 segueixen sent el grup majoritari, arribant al 40% dels enquestats.
No obstant açò, aquest percentatge ha disminuït en 5 punts respecte l'any anterior, segons l'Observatori que destaca un augment de 4 punts percentuals en el percentatge de valencians que afirma haver gastat menys aquestes rebaixes (40% enfront del 36% en 2018).
Pel que fa als productes més adquirits pels consumidors valencians en les rebaixes de 2019 han sigut: roba (58%) amb un descens d'un punt respecte a 2018 i amb un percentatge un punt major al de la mitjana nacional; calçat i els complements (33%) amb un augment d'un punt respecte a 2018 i el mateix percentatge que Espanya; i finalment, tèxtil i calçat esportius que, amb un 31% de mencions, augmenta 3 punts respecte a l'any anterior, mentre que descendeix un punt respecte al total d'Espanya.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios