La veu del carrer. Trobats i entrevistats al carrer Ferlandina

Estel Roman. 21 anys, estudiant
 
«Anem a fer fotos pel barri». «Sóc del Prat. Allà dormo i vinc aquí a viure. Avui he vingut a fer un treball, estudio Belles Arts i estem fent uns vídeos i anem a fer fotos pel barri. M’agrada molt el Raval per l’ambient, per la gent... hi ha molta cultura. Vas a qualsevol bar i et trobes una exposició. És un barri on et trobes de tot».
 
Luís Mata. 36 anys, informàtic
 
«Els immigrants són els que coneixen el meu nom». «Les botigues petites de tota la vida fa un temps que han començat a desaparèixer al barri. Ara el que fa l’ambient de barri són més els immigrants que els d’aquí, que desconfien de la gent. Els immigrants són els que coneixen el meu nom, el de la meva filla... amb els que més em relaciono».
 
Isidro González.72 años, jubilado
 
«Llevo 12 años con mi novia y aún no nos hemos casado». «Empezé a trabajar a los 12 años en la construcción. ¡He estado trabajando hasta el año pasado! Ahora me encuentro un poco aburrido. Llevo 12 años con mi novia y aún no nos hemos casado, no nos corre prisa. Soy padre soltero y ella madre soltera. Tenemos dos hijos». 
 
Paolo Asquini. 28 años, hosteleria
 
«Italia y Francia estan más acostumbradas a la inmigración». «Soy de Venecia. En Barcelona hay cosas buenas –mucha juventud– pero también malas porque la interculturalidad no se ha desarrollado bastante. Italia y Francia estan más acostumbradas a la inmigración». 
 
Mª Mar Sabidó. 25 anys, profesora
 
«El lugar de Barcelona más característico es el Raval». «Estoy enseñando la ciudad a un amigo italiano. Quizá el lugar más característico es el Raval porque, con lo que está pasando en el mundo, refleja la realidad más que el Gòtic o el Born. Gràcia también es muy peculiar». 
Mostrar comentarios

Códigos Descuento