Comunitat Valenciana

El PSPV llança una campanya per a demostrar que són "gent de paraula" i "compleix promeses" en els 3 anys en el Consell

  • El PSPV ha llançat la campanya #GentDeParaula amb motiu dels tres anys del govern del president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, amb l'objectiu de demostrar que els socialistes són "gent de paraula" i "compleixen amb les seues promeses i compromisos" i amb el que es va anunciar durant la investidura del cap del Consell.
#Gentdeparaula
#Gentdeparaula
PSPV TWITTER
#Gentdeparaula

Així ho ha explicat en roda de premsa el secretari d'Organització del PSPV, José Muñoz, acompanyat pel portaveu dels socialistes valencians, Jorge Rodríguez, durant la presentació d'aquesta iniciativa. "Tres anys que demostren que els socialistes som gent de paraula i que hem complit amb el que ens vam comprometre", ha destacat Rodríguez, qui ha negat que la campanya busque "desmarcar-se" de Compromís, el seu soci de govern, sinó que pretén explicar la tasca realitzada pel Govern i donar a conéixer el conjunt d'accions empreses.

Per a açò, es duran a terme 40 actes de campanya confirmats en diferents localitats de la Comunitat Valenciana al llarg de diversos mesos, fins i tot després d'estiu amb l'objectiu de "calfar els motors de l'organització de cara a les eleccions autonòmiques, europees i municipals" de maig de 2019, ha indicat José Muñoz.

Al seu juí, cal potenciar que la tasca de gestió "siga coneguda" perqué el PSPV es troba "en una situació immillorable" per a afrontar els comicis de l'any que vé després de la conformació de Govern per part de Pedro Sánchez i les enquestes que mostren als socialistes com els primers en intenció de vot.

"Els socialistes estem en les millors condicions per a poder celebrar el renaixement de la Comunitat València", ha manifestat Rodríguez, al mateix temps que ha posat en valor "l'esforç de moltíssima gent i del president Ximo Puig per a alçar la hipoteca de la reputació que requeia sobre els valencians". "S'ha demostrat que hi havia un altre govern possible", ha emfatitzat.

"EL MILLOR CONTRACTE ÉS COMPLIR AMB LA PARAULA DONADA"

Rodríguez ha posat en valor que quan els socialistes donen la seua paraula amb un programa electoral ho compleixen després perquè "el millor contracte amb la ciutadania és complir amb la paraula donada", ha assenyalat.

En aquest sentit, ha posat en valor alguns dels reptes aconseguits durant aquests tres anys al capdavant del govern del Botànic que sempre han estat sustentats en tres eixos: la recuperació de drets, la recuperació econòmica i el renaixement de la Comunitat Valenciana. Així, ha valorat l'eliminació del copagament per als col·lectius més vulnerables, l'aposta per un govern paritari o les mesures contra la violència masclista i de gènere.

En matèria educativa, ha destacat la reducció dels barracons, la millora de les infraestructures a través del 'Pla Edificant' amb més de 700 milions o l'augment del professorat amb la reducció de ràtios. D'igual manera, ha posat l'accent en la recuperació de la sanitat pública universal, així com la creació de 190.000 nous llocs de treball que han situat la Comunitat Valenciana "tres punts per damunt de la mitjana estatal".

"Tot açò és fruit d'un treball molt bé coordinat pel president que ha permès incrementar la inversió estrangera que ha augmentat un 582% i que permet que la Comunitat encapçale el creixement econòmic augmentant anualment un 3%", ha resolt Rodríguez.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento