
La Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) promou un certamen de peces audiovisuals per a visibilitzar l'acció creativa de les dones valencianes, amb motiu del Dia Internacional de la Dona d'aquest dijous, 8 de març.
Amb el lema 'La dona mira. Mira la dona', està obert a qualsevol tipus de treball audiovisual: arts plàstiques, arts dramàtiques, literatura, música, creació audiovisual, gastronomia, educació, ecologia o innovació. El certamen és de registre obert i no exclusivament professional, detalla la Corporació en un comunicat.
Com a requisits, les peces han de tindre una durada mínima de 30 segons i màxima de tres minuts, crèdits inclosos, i podran incloure qualsevol gènere, forma d'expressió i recurs artístic i creatiu de l'àmbit audiovisual. Es podran realitzar amb qualsevol dispositiu de gravació (càmera de telèfon mòbil, càmera fotogràfica digital, tauleta digital o càmera de vídeo).
Els treballs podran presentar-se fins a les 22 hores del dijous 31 de maig. La CVMC donarà més detalls del certamen durant la jornada del Dia de la Dona.
La convocatòria busca reconéixer la dona com a "subjecte de creació artística, intel·lectual i cultural en un sentit ampli", i respon a la necessitat de "pluralitzar les representacions audiovisuals sobre les dones valencianes", destaca la Corporació en un comunicat.
Sota aquest prisma, la nova radiotelevisió pública À Punt Mèdia s'ha marcat com a objectiu incorporar en l'espai públic de comunicació valencià "la diversitat de mirades i veus de la societat valenciana".
Lloguer d'unitats mòbils i enllaços de satèl·lit
D'altra banda, el Consell Rector de la CVMC ha aprovat la contractació del subministrament en règim de lloguer d'unitats mòbils i enllaços de satèl·lit per a cobrir les retransmissions d'À Punt Mèdia. El contracte es pot consultar en la pàgina web de la Corporació.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios