ACPV assegura haver rebut "nombroses queixes" de socis i "moltes altres persones que estimen la llengua" i que demanen un "posicionament clar sobre aquest tema i una petició pública" a Consum perquè torne "a la seua política lingüística anterior, també en el tema de l'etiquetatge".
Per aquest motiu, sol·licita una reunió a la direcció de Consum, per a demanar-li que, a l'hora de decidir la seua política d'etiquetatge, considere "el dret de tots els clients i consumidors a rebre la informació sobre els seus productes en la llengua oficial" de la Comunitat Valenciana.
Així mateix, li traslladen que tindre etiquetatges dels seus productes en valencià "constitueix un plus per a molts clients" que consideraven a l'hora de les seues compres "la valenciania de la cadena, el seu funcionament com a cooperativa i, sobretot, la normalització mínima que aquesta mantenia des del punt de vista lingüístic".
En aquesta línia emplacen la direcció de Consum a "reconsiderar" la seua decisió "ara que encara són a temps, i a valorar si les conseqüències negatives quant a la pèrdua de clients i disminució de vendes no els poden resultar més perjudicials que les que afirmen tindre ara en altres autonomies pel fet de tindre etiquetats els productes en valencià al costat de la retolació castellana".
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios