Comunitat Valenciana

Gual (CaixaBank) insisteix que el canvi a València va ser una decisió "difícil" però "encertada" per seguretat jurídica

  • El president de CaixaBank, Jordi Gual, ha negat aquest divendres que es produïra una "sobrereacció" de l'entitat en canviar el seu domicili social a València perquè ha insistit que va ser una decisió "difícil" però "encertada" per a garantir la seguretat jurídica als clients i accionistes i donar "continuïtat al negoci".
Gonzalo Gortázar i Jordi Gual (CaixaBank)
Gonzalo Gortázar i Jordi Gual (CaixaBank)
EUROPA PRESS
Gonzalo Gortázar i Jordi Gual (CaixaBank)

Així ho ha indicat Gual en la roda de premsa de presentació de resultats de l'entitat corresponents a l'exercici de 2017, que per primera vegada en la seua història s'ha celebrat a València, en la qual ha estat acompanyat pel conseller delegat, Gonzalo Gortázar, i la directora Executiva de Comunicació, relacions Institucionals, Marca i RSC, María Luisa Martínez, en ser preguntat per si va haver-hi una "sobrereacció" del banc al canvi de domicili social.

El president de l'entitat ha recordat que l'esforç comercial que es va realitzar durant les primeres setmanes d'octubre va ser "enorme" i ha subratllat que "en cap cas" va haver-hi una sobrereacció, sinó que

l'entitat financera està obligada a garantir als seus clients i accionistes seguretat jurídica i "continuïtat al negoci".

Per açò, ha indicat que el Consell d'Administració va decidir manar "un senyal de confiança" que va tindre "el seu efecte". "Va ser una actuació encertada, encara que difícil", ha admès.

"Podria haver-hi clients als quals aquesta decisió els va disgustar des de la perspectiva emocional, però quan un analitza l'obligació de l'entitat financera, que és garantir l'accés a la liquiditat, això es garantia amb el canvi de seu", ha remarcat per a insistir que "més enllà de les qüestions emocionals, està la seguretat dels dipòsits i estalvis dels clients".

Mostrar comentarios

Códigos Descuento